Powitanie

Witaj na moim blogu☼ Skoro już tu jesteś, pewnie interesujesz się zdrowym odżywianiem. Chętnie podzielę się z Tobą moją pasją i wiedzą. Nie znajdziesz tu przepisów z użyciem białej mąki ani białego cukru, ale z pewnością znajdziesz dużo smaczniejszych i lepszych pomysłów na zdrowe życie ☼ Zapraszam do czytania i komentowania moich wpisów oraz oglądania filmów. Mam nadzieję, że miło spędzisz czas:-) Ściskam Cię serdecznie, Sylwia

sobota, 23 lutego 2013

Książka "Droga do zdrowia" Michała Tombaka

Książki Michała Tombaka czytałam już kilkanaście lat temu - wtedy jednak niewiele mi one dały. Będąc jeszcze w liceum, inne rzeczy zaprzątały moją głowę, a już na pewno nie zdrowe odżywianie się:-)
Po kilkunastu latach wróciłam do tych książek z wielką przyjemnością i kupiłam najnowszą pozycję  autora "Droga do zdrowia".
 
Myślę, że jest to doskonała książka dla osób, które dopiero wyruszają w  swoją drogę do zdrowia. Książka jest napisana w bardzo przystępny sposób, bardzo szybko i przyjemnie się ją czyta. Jest to - moim zdaniem - najlepsza książka na początek.
 
W książce tej znajdziemy wiele przepisów na soki warzywne i warzywno-owocowe oraz informacje, które z nich są zalecane przy konkretnych schorzeniach.
 
Dr Tombak szczegółowo opisuje opracowany przez siebie system oczyszczania całego organizmu. Do tej części książki powracam regularnie co roku. Już dwa razy robiłam oczyszczanie układu limfatycznego i krwionośnego ze związków radioaktywnych i toksycznych. W tym roku po raz pierwszy zdecydowałam się na oczyszczanie wszystkich najważniejszych organów, w kolejności jaką zaleca Tombak - najpierw jelito grube, potem wątroba, stawy, nerki, układ limfatyczny i krwionośny oraz naczynia. Zajmuje to trochę czasu, ale myślę, że warto.